Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí
SÜTTÖOVÁ, Kristýna
Cílem práce je zdůvodnit význam segmentu dětí v cestovním ruchu a specifikovat vybrané sportovní odvětví a region. Na základě výsledků provedených analýz navrhnout produkt sportovního cestovního ruchu, který by přivedl návštěvníky do vybraného regionu.
Zhodnocení nabídky primárních atraktivit cestovního ruchu v České republice pro segment dětí
Kolumpková, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat nabídku primárních atraktivit cestovního ruchu specializovaných na segment dětí ve všech krajích České republiky. Nabídka je porovnávána z hlediska počtu atraktivit a komplexnosti nabídky. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoretická a jsou v ní charakterizovány jednotlivé pojmy cestovního ruchu a primárních atraktivit. Druhá kapitola je také teoretická a je zaměřena na volný čas a cestovní ruch dětí, přičemž jsou zohledněny potřeby a motivace dětí. Poslední kapitola je praktická a je v ní zhodnocena nabídka primárních atraktivit pro děti z hlediska počtu a komplexity nabídky a poté porovnána mezi jednotlivými kraji. Nakonec jsou vyvozeny závěry, které kraje se více či méně soustředí na dětskou klientelu a zda počet primárních atraktivit pro děti ovlivňuje jejich návštěvnost v krajích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.